PROPOZYCJA NR 5

IMPREZA TEAMBUILDINGOWA W PIENINACH

Propozycja poniższa jest zbudowana na potrzeby gry terenowej, mającej na celu zintegrować i zmotywować Uczestników do pracy w zespołach, jak również pobudzić kreatywność poprzez różnorodne zadania i konieczność współzawodnictwa.

 

Przed przyjazdem do kamieniołomu:
1. Grupy muszą wybrać swoją nazwę, oraz muszą zostać oznaczone (wstążki, opaski).
2. Grupy wybierają swojego kapitana, który otrzyma książkę zadań i punktacji. Będzie on odpowiedzialny za jej prowadzenie. To on ma dbać o gromadzenie wpisów od instruktorów.
3. W grupach należy wyłonić osoby do zadań specjalnych: wiatrówki, nart zespołowych, zjazdów linowych, wspinaczki skałkowej.


Lokalizacja: GÓRA WDŻAR.


Proponowane atrakcje:

1. Stanowiska strzeleckie.


Wiatrówka , śrutowa; strzelanie odbywa się do specjalnego kulochwytu z celami - „kaczuszkami".
Łuk bloczkowy, jest to łuk juniorski, bardzo celny o specjalnej konstrukcji ułatwiającej celowanie i strzelanie (bloczki). Strzelamy strzałami z włókna węglowego, do tarczy słomianej.
Strzelnica paintballowa. Strzelanie z markera amerykańskiej produkcji (Tippmann 98 Custom), do celu (tarczy).


2. Konkurencje sprawnościowe.


Narty zespołowe. Uczestnicy, wpięci we wspólne narty, pokonują prosty tor rywalizując jednocześnie z drugą grupą. W zajęciach biorą udział 3 os. reprezentacje drużyny.
Skrzynki. Jest to zadanie polegające na wspięciu się Uczestników na ustawianą przez nich samych wieżę ze skrzynek po napojach. Liczy się tu współpraca w zakresie ustawiania skrzynek, umiejętność wybrania najlepszego kandydata do zrealizowania tego zadania, oraz najwyższa liczba skrzynek, kolejno ustawionych przez grupę. Całość realizowana w kaskach wspinaczkowych, oraz z zabezpieczeniem liny i uprzęży wspinaczkowej.
Pajęczyna zespołowa. Jest to zadanie polegające na przejściu całej grupy przez pionowo rozpiętą pajęczynę. Oka pomiędzy linami są tak rozstawione, by mogli się przez nie przedostać zarówno Uczestnicy mniej, jak i bardziej sprawni. Stopień ich trudności (narastający), wymaga od Uczestników obrania odpowiedniej taktyki.
Biegi na orientację. Konkurencja polega na wykonaniu zadania przez całą grupę (lub z podziałem grupy - np. na ekipę logistyczną i wykonawczą). W zabawie można wykorzystać albo tylko tablicę kodów, albo dodatkowo ją rozbudować o zadania techniczne - zbudowanie kompasu i wyznaczenie kierunku, ułożenie puzzli, z których Uczestnicy poznają kolejny cel, itp.
Zjazd linowy.
Wspinaczka skałkowa.